Każdy, kto prowadzi firmę wie, jak ważna jest prawidłowa i widoczna identyfikacja. Logo jest wizytówką marki i powinno być wyeksponowane tak, aby towarzyszyło kontrahentowi od pierwszych sekund styczności z firmą nie tylko on-line, ale także off-line.

Logo

Zadbaj o to, aby twoje logo, jeżeli to możliwe, było widoczne już przed budynkiem lub na. Tabliczka, kaseton lub flaga ułatwią klientom trafienie w odpowiednie miejsce. Pamiętaj, żeby wyeksponować logo na trwałych i dobrze radzących sobie ze zjawiskami atmosferycznymi materiałach.

Upewnij się, że po wejściu do środka odwiedzjący poczują spójność z tym, co widzieli na zewnątrz. Wyeksponuj logo na wejściu i w innych miejscach, gdzie przebywają goście. Materiałów, które można wykorzystać do stworzenia znaku we wnętrzach jest zdecydowanie więcej. Wybierać możesz w grubościach, rodzajach materiałów czy kolorach.

Oznakowanie

Równie ważne jest, aby zadbać o odpowiednie oznakowanie wnętrza tak, aby każdy wiedział, gdzie się kierować i do którego pomieszczenia wejść. Tabliczki nawiązywać mogą swoim wyglądem i kolorem do logotypu lub wartości firmy. Dzięki możliwościom wycinania różnych kształtów w Ultima Designs możemy zapewnić oznakowanie pasujące do całej identyfikacji. Napisy, znaki czy numery mogą być naklejone lub wycięte w wybranym materiale.

Informacje

Identyfikacja to także wartości, misja i historia firmy. Pozwól gościom poznać twoją markę w całości i podziel się z nimi tymi informacjami. Do tego wykorzystać możesz np. ramy z grafiką tekstylną. Produkowane na zamówienie , w rozmiarze, którego potrzebujesz będą bardzo pomocne w uzupełnieniu identyfikacji.

Daj się poznać swoim klientom od pierwszego kontaktu. Im lepiej ktoś zna firmę, tym większym zaufaniem ją obdarza!