Serwis i wsparcie

KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA

W Ultima Displays dbamy o swoich partnerów, dlatego oferujemy serwis i wsparcie na każdym etapie współpracy. Nasi dedykowani opiekunowie handlowi doradzają i sprawują opiekę nad całym procesem realizacji. Osoby z biura współpracują z przedstawicielami handlowymi, którzy pracują w terenie. W ten sposób zapewniamy kompleksową obsługę klienta, która nie sprowadza się do kontaktu przez formularz na stronie.

SZKOLENIA I POMOC

Jesteśmy otwarci na przeprowadzenie szkoleń dla klientów z zakresu naszych podstawowych produktów oraz niestandardowych konstrukcji. Każdy kontrahent może też przyjechać do siedziby naszej firmy na próbny montaż, aby zobaczyć jak montować zamówioną konstrukcję. Montaż konstrukcji u klienta końcowego także jest możliwy! Dzięki temu nasi kontrahenci nie muszę martwić się o to czy ich klient poradzi sobie ze złożeniem systemu.

WSPARCIE MARKETINGOWE

Wiemy jak ważny jest czas i ile trzeba go poświęcić, aby przygotować odpowiednią ofertę, dlatego nasi partnerzy otrzymują od nas wsparcie marketingowe w postaci niebrandowanych materiałów, katalogów, zdjęć produktów oraz filmów instruktażowych. Dbając o wygodę naszych partnerów możemy też wysłać paczkę prosto do klienta końcowego bez naszych danych.

Close-up Of A Businesswoman Using Computer With Blank Screen At Workplace